18/09/2015 News from Tbilisi Water Company – managers of GWP will have direct contacts with customers
Georgian Water & Power company is about to launch a new project. The company’s top and mid managers will directly contact the customers and examine level of satisfaction of the population about the technical works performed by the company.
Managers of Georgian Water & Power company will personally control the responses to each call received via the Hot Line on a daily basis. The company’s representatives will call back the customers providing information on failures to the company and ask their opinion about efficiency of the work performed.
The customer feedback will be elicited on a regular basis to help the company to improve service quality and introduce new standards.
24/11/2023 Საოპერაციო ცენტრები წყალმომარაგების სერვისების მართვის ევროპული მოდელია - ხოსე მიგელ სანტოსი, gwp-ის გენერალური დირექტორი
24/11/2023 მნიშვნელოვნად გამარტივდება საოპერაციო პროცესები და შეამცირდება ავარიებზე რეაგირების დრო - ზურა ალფაიძე, gwp-ის ტექნიკური განვითარების და სისტემების დირექტორი
24/11/2023 ჯივიპი დიდ დიღომში წყალმომარაგების მაგისტრალურ ქსელზე სარეაბილიტაციო სამუშაოებს ატარებს
22/11/2023 ჯივიპი თბილისის წყალმომარაგებაში ევროპულ სტანდარტს ნერგავს
25/03/2023 Special announcement of Georgian Water and Power Company