08/08/2014 Georgian Water and Power Addresses Recommendations to Tbilisi Customers about Receiving SMS Messages
“If you want to receive SMS message on detailed information about limitations or renewal of water supply, you should check in the company’s official website” – Georgian Water and Power addresses recommendations to those customers who have not used the indicated free services of the company yet. As of today approximately 80 000 customers have the opportunity of receiving on-line information about limitations or renewal of water supply by mobile phones.
For receiving SMS messages Tbilisi customers should visit Georgian Water and Power website, which has been fully updated. For registration follow the following link: http://mygwp.ge/Public/InfoRegistration/InfoRegistration.aspx
Georgian Water and Power updated website: http://www.georgianwater.com/ maximally meet state-of-the-art requirements. It is very important that new, bilingual and constantly renewable webpage has been well adjusted to any type of technical equipment – cell phones, tablets, computers, Android, Windows and iOs, which has an access to Internet. In the new version retrieval system has been simplified, which enable the customers to easily receive all necessary information related to the company.
26/07/2024 Georgia Global Utilities announces issuance of $300 Million Green Bonds
18/06/2024 ჯივიპის საგანგებო განცხადება - ჯივიპი მომხმარებლებს წყალს რეზერვუარების ალტერნატიული შევსებით მიაწვდის
17/06/2024 საგანგებო განცხადება - რა ვითარებაა წიწამურთან მდებარე მაგისტრალურ წყალსადენზე
07/06/2024 წყალმომარაგების სისტემის მოდერნიზაცია - Aqualia ჯივიპიში ევროპული სტანდარტების დანერგვას აგრძელებს
24/11/2023 Საოპერაციო ცენტრები წყალმომარაგების სერვისების მართვის ევროპული მოდელია - ხოსე მიგელ სანტოსი, gwp-ის გენერალური დირექტორი