18/09/2015 News from Tbilisi Water Company – managers of GWP will have direct contacts with customers
Georgian Water & Power company is about to launch a new project. The company’s top and mid managers will directly contact the customers and examine level of satisfaction of the population about the technical works performed by the company.
Managers of Georgian Water & Power company will personally control the responses to each call received via the Hot Line on a daily basis. The company’s representatives will call back the customers providing information on failures to the company and ask their opinion about efficiency of the work performed.
The customer feedback will be elicited on a regular basis to help the company to improve service quality and introduce new standards.
26/07/2024 Georgia Global Utilities announces issuance of $300 Million Green Bonds
18/06/2024 ჯივიპის საგანგებო განცხადება - ჯივიპი მომხმარებლებს წყალს რეზერვუარების ალტერნატიული შევსებით მიაწვდის
17/06/2024 საგანგებო განცხადება - რა ვითარებაა წიწამურთან მდებარე მაგისტრალურ წყალსადენზე
07/06/2024 წყალმომარაგების სისტემის მოდერნიზაცია - Aqualia ჯივიპიში ევროპული სტანდარტების დანერგვას აგრძელებს
24/11/2023 Საოპერაციო ცენტრები წყალმომარაგების სერვისების მართვის ევროპული მოდელია - ხოსე მიგელ სანტოსი, gwp-ის გენერალური დირექტორი