04/12/2015 None of the missed calls delivered to the Hot Line of Georgian Water and Power shall be left unanswered
None of the missed calls delivered to the Hot Line of Georgian Water and Power, but put to waiting mode or those which could not be answered due to some technical reasons, shall be left unanswered starting from today.
New management of Georgian Water and Power, to improve the service being provided to the consumers, launched new project aiming to implementation of callback system so that none of the consumers is left without information. The company will call back the customers which have been calling the company but have not been successful due to this or that reason. To implement the project a new model has been purposefully developed.
In compliance with the project, if a customer cannot contact the operator, his/her phone number shall be fixed in the information base as a missed call and later the operators shall call the customers back. Any question or problem notified as the result of such callback shall be entered into the general database and automatically transferred to a corresponding service for execution.
26/07/2024 Georgia Global Utilities announces issuance of $300 Million Green Bonds
18/06/2024 ჯივიპის საგანგებო განცხადება - ჯივიპი მომხმარებლებს წყალს რეზერვუარების ალტერნატიული შევსებით მიაწვდის
17/06/2024 საგანგებო განცხადება - რა ვითარებაა წიწამურთან მდებარე მაგისტრალურ წყალსადენზე
07/06/2024 წყალმომარაგების სისტემის მოდერნიზაცია - Aqualia ჯივიპიში ევროპული სტანდარტების დანერგვას აგრძელებს
24/11/2023 Საოპერაციო ცენტრები წყალმომარაგების სერვისების მართვის ევროპული მოდელია - ხოსე მიგელ სანტოსი, gwp-ის გენერალური დირექტორი