08/06/2016 ,,ჯორჯიანუოთერენდფაუერის“ მენეჯმენტის უკუკავშირი მოსახლეობასთან გრძელდება.
კომპანიის მაღალი და საშუალო რგოლის მენეჯერები პირადად უკავშირდებიან მომხმარებლებს და არკვევენ, რამდენად კმაყოფილია მოსახლეობა კომპანიის მიერ შესრულებული ტექნიკური სამუშაოებით.
ყოველდღე, ცხელ ხაზის საშუალებით შემოსულ თითოეულ ზარზე რეაგირების ხარისხს „ჯორჯიან უოთერ ფაუერის“ მენეჯერები აკონტროლებენ და მოსახლეობას ეკითხებიან, თუ რამდენად ეფექტურად შესრულდა ესა თუ ის სამუშაო.
მომხმარებელთან ამგვარი უკუკავშირი კომპანიის მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესებას ემსახურება.
26/07/2024 Georgia Global Utilities-მა 300 მილიონი აშშ დოლარის მოცულობის მწვანე ობლიგაციები განათავსა
18/06/2024 ჯივიპის საგანგებო განცხადება - ჯივიპი მომხმარებლებს წყალს რეზერვუარების ალტერნატიული შევსებით მიაწვდის
17/06/2024 საგანგებო განცხადება - რა ვითარებაა წიწამურთან მდებარე მაგისტრალურ წყალსადენზე
07/06/2024 წყალმომარაგების სისტემის მოდერნიზაცია - Aqualia ჯივიპიში ევროპული სტანდარტების დანერგვას აგრძელებს
24/11/2023 Საოპერაციო ცენტრები წყალმომარაგების სერვისების მართვის ევროპული მოდელია - ხოსე მიგელ სანტოსი, gwp-ის გენერალური დირექტორი